میز خدمت الکترونیک در شهرداری پاکدشت راه اندازی شد

داریوش پازوکی بعد از ظهر شنبه در جمع تعدادی از خبرنگاران درباره استقرار میز خدمت الکترونیک در شهرداری پاکدشت، اظهار داشت: نحوه استقرار میز خدمت الکترونیک و خدمات قابل ارائه در این ساختار با هم فکری و اخذ نظرات مدیران و کارشناسان شهرداری پاکدشت انجام شده است.

وی افزود: شهرداری پاکدشت از گذشته اقداماتی را برای ایجاد ساختار نوین واحدهای اجرایی آغاز کرده است که میز خدمت الکترونیک نیز تکمیل کننده تکریم ارباب رجوع است و آمادگی لازم در شهرداری پاکدشت برای فعالیت موفق میز خدمت الکترونیک فراهم است.

شهردار پاکدشت گفت: استقرار میز خدمت الکترونیک امکان استفاده بهینه از وقت ارباب رجوع و نیز فضای شهرداری را فراهم می کند و این برنامه برای خدمت رسانی مناسب به مردم طراحی شده است و افزایش رضایتمندی مردم مد نظر بوده است.

وی افزود: این طرح در پی تاکیدات استاندار تهران در راستای تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی عمومی انجام شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری پاکدشت نیز در این خصوص گفت: به منظور کارآمدی مناسب میزخدمت الکترونیک و استفاده بهینه مراجعه کنندگان به واحدهای اجرایی تمام خدمات و راهنمایی های لازم به مردم در این میز خدمت از طریق پورتال شهرداری پاکدشت ارائه می شود.

وحید بیات افزود: تمام شرایط برای خدمت رسانی میز خدمت الکترونیک مهیا شده است و چند پرسنل روابط عمومی به صورت مداوم در حال خدمت رسانی و تسهیل امور ارباب رجوع و ارائه راهنمایی های لازم به آن ها در میز خدمت هستند، که این امر منجر به افزایش رضایتمندی مردم و تسهیل در فعالیت واحدهای اجرایی شهرداری پاکدشت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =

بستن